تابلوهای رسانه ای

 تابلوهای  رسانه ای

عمده افرادی که در مناطق شهری پرترافیک مانند تهران زندگی می کنند و با وسایل نقلیه شخصی خودشان جابجا می شوند، برای پارک کردن وسیله نقلیه معمولا به مشکل برخورد می کنند زیرا معمولا با انواع و اقسام تابلوهای راهنمایی و رانندگی مواجه می شوند که با ما سخن می گویند.

وقتی با این علامت (توقف مطلقا ممنوع) روبرو می شویم ، مسیر حرکت را عوض می کنیم تا جای مناسبی برای پارک ماشین خود پیدا کنیم. تابلوهای راهنمایی رانندگی در سطح شهر با ما صحبت می کنند پس این تابلوها رسانه هستند اما احتمالا این پرسش پیش می آید که تابلو که انسان نیست زیرا انسان عامل اصلی ارتباط است، پس ما با چه کسی ارتباط ایجاد کرده ایم؟ تابلو به خودی خود نمی تواند رسانه باشد مگر این که اندیشه ای پشت آن قرار گرفته باشد که آن هم پلیس راهنمایی رانندگی شهر است که در زمان عدم حضورش در برخی از خیابان ها از طریق تابلوها با ما ارتباط می گیرد.

0

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishPersian