شش تفکر کلیدی در تجزیه و تحلیل رسانه ها

 شش تفکر کلیدی در تجزیه و تحلیل رسانه ها

1. پیام همه رسانه ها ساختارمند است.
2. هر رسانه ای قدرت، ویژگی ها و زبان واحد ساختاری خود را دارند.
3. رسانه ها پیام خود را برای اهداف خاصی تولید می کنند.
4. پیام تمام رسانه ها در برگیرنده ارزش ها و نقطه نظرات نهادینه شده هستند.
5. انسان ها مهارت ها، افکار و تجربیات خود را به کار می برند تا مفاهیم شخصی خویش را از پیام های رسانه ای برداشت کنند.
6. رسانه ها و پیام های رسانه ای بر عقاید، نظرات، ارزش ها ، رفتارها و فرآیندهای دموکراتیک می توانند تاثیر بگذارند.

0

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishPersian